marți, 19 mai 2009

TAXI RAPID
(FAST TAXI)












(cipariu ,cluj)

3 comentarii:

  1. si asta e interesanta (in iasi taxiurile sunt galbene :( )

    RăspundețiȘtergere
  2. Bun, sa nu zici ca-s circotas... cu ideea n-am nimic, e ok, toate bune si frumoase, am mai vazut, dar in principiu genul asta de poze se fac in asa fel incit masina sa se vada limpede ca lumina zilei sau avind "coada de cometa" si doar fundalul sa arate miscarea. eu nu m-am hazardat la din astea ca nu stiu cit duce aparatul. am impresia ca esti intr-o situatie similara :)

    RăspundețiȘtergere
  3. aparatul nu duce prea mult ... şi nici eu că de fapt eu încercam să mă rotesc cu o viteză unghiulară egală cu viteza de deplasare a mobilului în continiumul spaţiu timp pe un arc de unghi apropiat de distanţa focală a lentilei raportată la dimensiunea diafragmei....
    încercam... da tot îmi iese mie.

    RăspundețiȘtergere