marți, 19 mai 2009

JOACĂ DE NOAPTE
(NIGHT TIME PLAY)









(ştefan cel mare, cluj)

6 comentarii:

  1. Frumoase poze Alexandru!

    (amuzanta mirarea-mi apropo de Haddonfield NJ, de altfel un orasel foarte frumos, cu siguranta ti-ar placea sa faci poze!)

    DQ

    RăspundețiȘtergere
  2. mulţumesc!
    şi da! mi-ar plăcea să fac poze prin State şi mai ales în oraşele astea de care nu prea auzi; zona de coastă din nord est şi tot ce înseamnă centru.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu sunt cu datul batei in balta : de ce se vede umbra ta, nu bun... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. păi cam cine crezi că se juca noaptea!? umbrele... din păcate nu am ştiut cum să accentuez decât prin începutul umbrei mele pe un colţ din locul de joacă... oricum un pic mai mult dacă apărea devenea difuză şi nu mai avea intensitate şi degeaba că n-a ieşit ce-am vrut

    RăspundețiȘtergere
  5. Alex, nu stiu exact ce ai vrut tu. mie mi se pare ca umbra ta da bine acolo. poti sa spui ca e o fantoma. eu asta o sa spun: ca e fantoma unui copil, desi o sa devina o poza macabra. muhahah
    In putin alta ordine de idei, am si eu o curiozitate: tu vrei sa te imbeti si sa ma lasi fara bani cind vii la bucuresti? :p

    RăspundețiȘtergere
  6. mă tu ai vorbit cu dan!
    şi detalii pe mess

    RăspundețiȘtergere