marți, 19 mai 2009

clujul şi pisicile

NEAGRA














(andrei mureşanu, cluj)

5 comentarii:

  1. Sper ca nu te-ai dat trei pasi inapoi (sau erau zece?) si/sau alte prostii din astea... :P

    RăspundețiȘtergere
  2. nu! i-am tăiat eu calea primul şi cum sunt mai negru în cerul gurii decât ea... avea şi motive de ce să fugă

    RăspundețiȘtergere
  3. Si totusi a stat cumintica la pozat :) Asta ca tot te "plangi" tu ca pisicile fug.

    RăspundețiȘtergere
  4. asta că eram eu la vreo 7 metri (număr magic). iniţial a fost în vreo două curţi în care a dat din fericire pentru mine peste câini şi a ajuns acolo şi ceva zgomot de la ceva gândac i.a reţinut suficient atenţia şi mişcarea cât să mi se încarce bliţul.
    şi mă plâng mult că-mi place să fiu mângâiat.! snif snif!

    RăspundețiȘtergere
  5. am doua pisici negre negre. nu se intampla nimic, relaxati-va. adica ma rog, se intampla ca daca lasi sendvisul pe masa nu-l mai gasesti, da' nu e magie ceea ce se intampla :))

    RăspundețiȘtergere