joi, 7 mai 2009


PROFIL











(cricău, alba)

4 comentarii:

  1. pe aici pe unde? Pe marginea discutiei aprinse despre gunoaie?
    Esti bine venit oricand pe Gabrielist.
    Imaginea mea e o notiune usor neclara in contextul de fata.
    Poate ma lamuresti tu putin
    Sophie

    RăspundețiȘtergere
  2. păi nu este imaginea ta în multe din pozele de pe blogul wordpress pe care îl ai link la nick-ul(?) sophie de la comentarii pe la aţii?

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate persoanele care apar pe Gabrielist apar cu acordul lor. Nu este nimeni pus aici in necunostinta de cauza. Nu este nevoie sa pun pe site o poza mare cu mine si sa scriu cu majuscule "eu detin dreptul asupra pozelor" pentru ca am placerea de a face cunostinta cu "modelele" mele chiar la locul "faptei".
    Apreciez interesul, acum astept si lamuririle mentionate
    Sophie

    RăspundețiȘtergere
  4. Povestea fiind lamurita nu ne ramane decat sa utilizam ceea ce ne ofera wordpressul cum credem de cuviinta.
    Mi-am rezervat dreptul de a sterge celelalte comentarii, usor pe langa subiect.
    Ma bucur ca apreciezi ideea TheGabrielist.
    Astept cu nerabdare urmatoarea ta interventie.
    Primesc cu bratele deschise atat criticile cat si laudele.
    Sophie, cu drag

    RăspundețiȘtergere