sâmbătă, 23 mai 2009

CĂPIŢA URBANĂ
(
URBAN HAYSTACK)














(arany janos, cluj)

6 comentarii:

  1. Care e ideea pozei? Si cu ce te-a suparat coltul din dreapta jos de l-ai supraexpus?

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, si io care credeam ca e poza din Pipera... :|

    RăspundețiȘtergere
  3. ps: coltu' e supraexpus de la blitz, or? da' altfel cred ca nu se vedea capita...

    RăspundețiȘtergere
  4. ideea era de căpiţă în ograda unui palat de p-aci din cluj şi poza e aşa de funny pic of the day... ce mă enervează să caut scuze...penibil ..
    dar chiar nu e pentru arta fotografică poza asta!

    RăspundețiȘtergere
  5. pai eu am inteles ca nu era pentru arta fotografica, d-asta incercam sa-ti gasesc eu scuze :)).

    RăspundețiȘtergere
  6. adica scuze, it's a fact... na, ca o dau si eu in balbaiala acuma, point is ca in mintea mea poza ta si-a atins scopul :)!

    RăspundețiȘtergere