joi, 23 aprilie 2009

clujul şi pisicile


DESPĂRŢITE (APPART) (bolintineanu, cluj)

6 comentarii:

  1. Frumos, imi place focusul pe cea din plan secund. Nu imi place insa ca e nitel arsa. Iar daca as fi facut eu poza as fi strans nitel cadrul si in stanga.

    RăspundețiȘtergere
  2. nu ştiu să folosesc blogul ..habar n-am când comentează cineva...
    and now +++ retaliation! nu e arsă poza..e prea sănătoasă pisica şi-i străluce blana! the end.
    era singura cu focusul bun şi amabele mâţe cât de cât nemişcate. plus că e a dracu' să faci poze la animalele astea că nu mă plac de loc... pot să pisuiesc sau să ţiţiţesc la
    ele de mă plictisesc. da mai am doi ani jumate să mai exersez.
    mulţam de vizită!

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa doi ani jumate dispare populatia de pisici de pe pamant sau ce?

    RăspundețiȘtergere
  4. se încheie perioada destinată oficial studiului şi cum sunt un familist convins mă întorc acasă.

    RăspundețiȘtergere